Nextcloud Hub

Nextcloud Hub combineert de belangrijkste Nextcloud-producten – Files, Talk, Groupware, Office en Assistant – in één platform en optimaliseert zo de samenwerking.

Nextcloud-Talk

Nextcloud Talk levert privé audio-/videoconferenties en tekstchat via browser- en mobiele interfaces met geïntegreerde schermdeling en SIP-integratie.

Nextcloud-Files

Nextcloud Files biedt een krachtig platform voor bestandsopslag en -synchronisatie met krachtige samenwerkingsmogelijkheden met desktop-, mobiele en webinterfaces.

Nextcloud-Office

Nextcloud Office is een krachtige, op LibreOffice gebaseerde online office suite met functionaliteit voor samenwerkend bewerken. Deze suite ondersteunt alle belangrijke document-, spreadsheet- en presentatiebestandsformaten en werkt in alle moderne browsers.

Nextcloud-Groupware

Nextcloud Groupware integreert Agenda, Contacten, Mail en andere productiviteitsfuncties zodat teams hun werk sneller, eenvoudiger en op uw voorwaarden kunnen doen.

Nextcloud-Flow

Nextcloud Flow is een set intuïtieve automatiseringscomponenten waarmee organisaties interne workflows kunnen automatiseren en stroomlijnen.

Nextcloud-Assistent

De eerste lokale AI-assistent die is ingebouwd in het Nextcloud Hub-samenwerkingsplatform. Geïntegreerd in meerdere apps, kan het content genereren, vragen over je data beantwoorden, e-mails samenvatten, vertalen en nog veel meer.